28-09-09

Gårdagens "något-som-aldrig-får hända"

Jag låg i min säng, ställde alarmet på min mobil och skulle sedan sätta igång min iPod. Vad upptäcker jag? ... Alla låtar, raderade! Puts väck! Försvunna! Borta! Noll. Zero. Nada. So what, tänker alla andra. Men nej... Inte för mig. Min iPod är min allra viktigaste ägodel. All min musik finns där och varje låt är faktiskt ett litet eget minne. Vad innebär då all detta? Jo, att jag sätter mig vid datorn, laddar ner ett nytt program från apple och lägger in alla låtar igen. 

Dessvärre var det ju så att alla låtar sen innan fortfarande fanns kvar, men de gick inte att synkronisera till iPoden. Så jag fick lägga till kopior. Alltså fick jag sitta och radera ca 850 låtar... för hand! Tog väl en eller två timmar.

Innan jag gick och lade mig läste jag lite övningskörnings-teori. Inte så mycket, eftersom jag är så bra :) Nästa körning är på tisdag... imorgon. Blöh, gå upp tidigt. :/

Får väl skriva lite mer sen.
Nu blir det middag med familjen :)
See ya!


Kommentarer
Postat av: Emma N

28/9 2009 Emma Nyström 19 ÅR!

2009-09-30 @ 12:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0