körlektion nr.1

Idag ringde mitt alarm redan klockan 05.45.
Det var ett tag sen... Typ, juni månad.

Jag har inte gäspat så mycket på evigheter x) Anledningen till min tidiga uppstigning var att jag skulle till körskolan. Woho, min första körlektion! Och jag var skitnervös. Inget lugnade mig! Det enda som möjligt kunde ha hjälpt mig skulle varit att blanda i morfin i morgonkaffet... Men det var såklart slut!

Men körningen gick jättebra! Jag vande mig snabbt vid bilen och körde väldigt bra. Det blev en liten tur i Hammar och min handledare, Magnus, är en riktigt klippa! Så lugn, så lätt att förstå och så prydlig :D Han sa att jag körde jättebra och att han bara behövde finslipa lite på några småsaker. "Det verkar som om du kan mycket redan, så detta ska ju inte gå något annat än galant". Aaahaahaa! Jag är så lycklig! Jag som inte ens tycker om att köra bil!
Nästa lektion. Tisdag kl. 08.20.
Varför ska det alltid vara så tidigt?


Pappa hämtade mig i stan och körde mig till Tollarp. Fick "hjälpa honom" lite i affärerna. Typ, tittade på... (a) 
Och så blev jag så jävla sugen på grekisk sallad. Så jag köpte lite tomater, gurka, rödlök och feeeeetaost. Inga oliver. De petas bort eller ges bort till Katte.

När jag äntligen kom hem började jag städa hela huset, förutom syskonens och föräldrarnas rum. Där går gränsen. Sen minns jag inte så mycket mer än att jag föll pladask på soffan och somnade under en morgonrock. Mys ^^ Sen åt jag middag och sjöng lite Michael Jackson-låtar med mamma :) Och nu sitter jag här och skriver ointressanta saker.

Jag vill ha en Ben & Jerry! Chocolate Fudge Brownie. 
Ah, jag kan höra hallelujah-kören.Chocolate Fudge Brownie

BYE!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0