vill... hitta... på... något... imorgon!

Idag är det torsdag.
Alltså är det fredag imorgon.


Vad har jag planerat? Inget. Inte ett skit, faktiskt. Jag vill göra något. Jag vill festa! Kommer väl sitta hemma och kolla på Kändisdjungeln med mamma och pappa. ... Nej, fan heller! Nu ringer jag Katte.


Samtalet gjorde mig inte sååå mycket klokare på vad jag ska göra imorgon. Det blev lite OM vi skulle hitta på något, VAD vi skulle göra, VAR vi skulle vara och det vi skulle dra ut med några andra. På varje fråga blev vårt svar typ: "Mja, kanske... vet inte riktigt". Att dra ut på krogen är alltid kul, men det är så jävla dyrt och pengar ha jag inte så gott om med tanke på att jag måste inhandla lite andra grejer än drinkar numera. Skulle varit skitkul att festa med andra, men vilka har jag kontakt med numera som har tid/möjlighet för fester. Dessutom är vi båda sega och även om det tar emot att erkänna så börjar vi nog bli lite gamla också :P

Vi får väl hoppas att det fixar sig imorgon.

På förmiddagen blir det Kristianstad för min del. Lite shopping och kanske träffa Maria, för en liten fika.


All for now. Over and out.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0