Variation eller vana?

Då byter vi design igen. Det är verkligen ett måste... för jag måste verkligen ha lite variation i mitt liv.
Annars är jag för det mesta en vanemänniska.
Har jag väl testat på något i mitt liv, som jag trivs bra med...
så ändrar jag det i regel ALDRIG! T.ex.

- alla mina festkläder är svarta.
- jag vågar inte byta foundation, ifall det inte skulle vara lika bra.
- när jag beställer mat ute så tar jag alltid det som jag redan har provat.
- skor! jag köper alltid vita converse (falska - jag är arbetslös)
- frisyren är alltid samma...

Allt detta kommer jag att försöka ändra på. Sanna mina ord!

Men så finns det ju saker som jag brukar variera med också.... Jag kommer inte på något just nu bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0