well... this is fun.

Det är inte så många som läser den här bloggen, så om jag är personlig och pratar lite om mitt privatliv så spelar det nog ingen roll...



Just nu sitter jag hemma i det som jag skulle vilja referara till "helvetet på jorden". Mamma skriker på min rebelliska lillasyster, min lillebror roar sig med att slå till mig och springa och gömma sig och min pappa suckar djupt och vet inte vad han ska göra. Nu var han tvungen att åka ner till byn för att hämta syrran som hade fått för sig att rymma med sin pojkvän. För övrigt har jag jävligt ont i halsen och är allmänt seg.
Detta var en lyckad fredagskväll.
Förhoppningsvis kanske jag kan åka hem till Katte en stund senare och snacka av mig lite.



Ha en bra kväll allihop.

bye.

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj! och fredagar som ska vara trevliga.

2009-09-25 @ 20:26:20
URL: http://vanillagirrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0