bloggknarkare.

Jag har blivit en bloggknarkare.
Läser bloggar varje dag! Lite olika varje dag... men två som jag alltid håller koll på är:
- Kenza. (älskar hennes stil, utseende och bilder.)
- Kissies. (vad kan jag säga? hon är ju minst sagt speciell.)


Kollade lite på Kissies bilder. Hon sparar inte på självförtroendet när hon själv påstår att hon är världens snyggaste människa, men det jag reagerar på är alla som kommenterar: "Gud, alltså du är så jävla ful. Trashhora. Färga utväxtan. Du är bara en översminkad slampa." Bla bla bla... Men ärligt. Hon älskar när människor blir förbannade över saker hon skriver i sin blogg. Hon vet det eftersom hon bokstavligt talat tigger om att ni ska bli det. Men hon är ju också sveriges kaxigaste (kanske elakaste/skandalbeklädda) bloggerska. Om en eller tvåtusen människor skriver att hon är en äcklig jävla rikemans-bitch så bryr hon sig inte eftersom hon har ytterligare 80 000 som vill att de ska bli hennes vän, bjuda henne på stora fester, ge henne gåvor i utbyte mot att hon... använder dem (?) och så vidare. Så att skriva elaka kommentarer till henne ger egentligen bara motsatt effekt. Ni bidrar till hennes framgång så att säga... även om jag kan förstå varför man känner så som man gör om Kissie. Alla har en åsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0