Happiness!

Jag ska bli affärskvinna... helt ärligt. Idag gjorde jag nämligen världens bästa deal!

Jag: Mamma, jag vill ha... nej, faktiskt... jag behöver ett par stövlar.
Mamma: Har du inte ett par?
Jag: Du menar mina Hitler Jugend-boots?
Mamma: ... va?!
Jag: Nej, de har blivit för stora. Mina fötter har gått ner i vikt.
Mamma: Jaha... var ska du köpa dem då?
Jag: Inne i stan. Jag har letat och hittat ett par på Internet. De säljs på Skopunkten.
Mamma: (tystnad) ... Och vad kostar de?
Jag: 399,90 :-
Mamma: Du kan säga 400 också.
Jag: Om jag betalar hälften, kan du då betala andra hälften? (leeeeeeeer)
Mamma: Du... om du städar i skåpen i köket så betalar jag dina skor.

Ehh... hell yeah! Jag älskar att städa och jag får ett par stövlar för det! Ahh... There's a God, and he likes me!
Nu var det ju inte ett par jättedyra stövlar, men än dock så snygga :)

 

Högklackat! Jag är converse-människa. Hur ska detta gå?
Men frukta icke... Maggan kan. Håller redan på att öva, öva, öva!
Men fan vilka killer-legs man får i dem! :D


jag älskar detaljerna!
Och, det är jäkligt svårt att ta sådana här bilder själv,
utan att se ut som en idiot. Fråga mina grannar...

Kommentarer
Postat av: emelie

riktigt riktigt snygga :)

2009-09-29 @ 22:14:10
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0