Lång dag.

Gick upp klockan halv sju idag... (trodde jag) och började göra mig i ordning för att åka in rill körskolan. När klockan var halv åtta frågade jag pappa om han kunde skjutsa mig till bussen. Då hade jag tagit helt fel på tiden... klockan var bara halv sju! Jag hade gått upp redan vid halv sex. Eww!

Aja, körlektionen gick rätt så bra faktiskt. Lite finslipning bara... Körde i stadstraffik för första gången idag :D Yeey me! Haha, jag är kass... jag vet. Nästa körlektion är redan imorgon kl 10.15. Och så teorilektion på Torsdag!

Sedan gick jag runt i stan och shoppade lite.
- Miracle Touch Liquid Illusion Foundation.
- Nivea Volume Hair Spray (behövdes.)
- Rosa partytop från Vila - oversize-modell som sitter tight vid låren + dragkedja i ryggen. (dock vet jag inte om jag ska lämna tillbaka den... den var rätt så dyr om man utår från min ekonomi)

Träffade Emelie och Malin och fikade lite :) Och så träffade jag Ida inne på Bokia... blev lite chockad. Först såg jag inte att det var hon och tänkte: den tjejen har likadan hårfärg som Ida... hm, och samma glasögon. Samma ansikte. Samma mamma? Oh, hej Ida! :D Trevligt!

Nu är jag bara så jäkla trött.
Känns som om jag har varit vaken i några dygn nu... Så det blir nog sängen och ta en liten powernap en stund ;P

 

Det var allt sålänge :)
bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0