Dags att nana.

Har börjat få ont i halsen. Igen!
Har ju precis haft det! Ont i halsen, som sen gick över till hosta, som gick över i förkylning. Hade precis börjat bli bättre och så händer det all over again! Aaaargh! Why, oh why!? Jag skyller på Emil. Det är han. 100% säker. Bitch.

Aa, nu ska jag gå och lägga mig. Ögonlocken börjar kännas tunga nu...
Men innan det vill jag faktiskt berätta om något jag såg på YouTube idag. Jag kollade på lite Michael Jackson-stuff när jag hittade en tre-årig flicka som dansar till MJ.s 'Thriller'. Haha, aaaw... Gud, hon är så underbart söt. Jag såg det och kunde inte sluta le på typ en timme :D

sök på: 3 yr. old girl dancing to Michael Jackson's "Thriller"




Aja, godnatt allihopa :)
pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0