seventh heaven.

Okej, det blev inte så mycket skrivande igår. Jag hade för trevligt för att sitta vid datorn. Innan jag åkte till Emil tog jag mig till ICA och hyrde två filmer.

"Låt den rätte komma in"
- Svensk film. Har fått sjukt bra kritik... men jag tyckte att den var liiite sådär. INgen jättebra handling och minst 8 saker som jag kan referera till Twilight, fast sämre. Nej, jag gillade inte den filmen.

"The pursuit of happyness" - Underbar! Rolig, sordlig och sann. Will Smith och hans pojke är bra! Grät ungefär tre gånger. Jättebra! Och alla som inte har sett den än... se den!

Gamla filmer, jag vet. Men jag ligger efter... alltid.

Jag kommer hem till Emil och ringer på hans jättestöriga ringklocka, eftersom dörren var låst (det är den aldrig?) annars hade jag bara klampat in. Men när han kommer och låser upp dörren... så ger han mig 10 röda rosor och typ: "Grattis på vår 1-årsdag älskling". AAAAAH... För många är detta något självklart, men det är inte riktigt säkert. Så därför uppskattar jag det mer :) På kortet stod där: "Till min älskling på vår ettårsdag. <3 Emil." - Se, se, se... han är poetisk också! :D

Sen blev det pizza, mys i soffan och läggdags vid typ 1 eller så. Egentligen var tanken att vi skulle ut på restaurang eller liknande ikväll. Men eftersom både jag och Emil är sjuka (förkylda, ont i halsen, hosta etc.) så blev det bara myskväll.




Wo, denna lördagen lyckades rädda helgen i alla fall :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0