Uppdatering!

Fredag: Inget speciellt hände under dagen. Åkte in till AF som planerat... tidigt på morgonen. När jag står i kön kommer en gammal man fram till mig: "Kan jag hjälpa dig med något". Och jag bara: "Ja, ehm.. jag tror att jag ska vara med i ett informationsmöte i grupp idag klockan kvart över tio. Förra gången jag var här så nämnde hon, kvinnan... (?) något om det." Neeeeeeej, neeeej! Jag har gjort SÅ fel! Jag ska ha en fuckning kallelse! Jaha? Men, hon sa ju...? Nehepp? Aja, det gör inget. Jag gillar att gå upp klockan sju helt i onödan, so whatever!!

På kvällen var det i alla fall fest hos Sassa. Jag var inte så sugen på att åka, eftersom jag var så jäkla sliten. Men vad gör man inte för de små liven. If I'm not there, the party's not there! Dock var jag bara med på förfesten. Pallade inte dra ut. Skulle kunna bjuda på lite bilder... men det gör jag inte. Förklaring kommer senare. By the way... Grattis till Evelina som just fyllt 18 och fick sin premiär-utekväll denna fredag! :)

Lördag: Varknar av ett sms från Memme: "Hej, du glömde din kamera hos Sassa igår". Förklaringen! Resten av lördagen spenderade jag genom att.... öhm, vad fan gjorde jag i lördags? Förmodligen ingenting. Träffade Emil och sånt och förmodligen fått honom att tro att jag är feminist (vilket jag inte är). - Jag gillar inte Anna Ankas åsikter nämligen, och när jag blir irriterad/inte håller med/blir förbannad så kan saker lätt urarta. Men det sparar jag till ett eget litet inlägg.

Söndag: Samma som lördag.

Måndag: Åkte in till stan, träffade Katte, käkade en Miss Piggy på Zeke's och räddade Kattes liv :D Och under hela denna dagen fick jag höra hennes tjat om detta förbannade "Twilight". AAAARGH! Det låter som ett wannabe-Buffy-och-vampyrerna. Jag gillar inte sånt. Det är tonåringar, förälskelser, gott och ont. Inte min stil. (Och nej... jag har aldrig läst böckerna eller sett filmen!) Katte och Jusse bestämde sig... de måste göra något åt min brist på kunskap om ämnet. Jag måste se filmen med dem, ikväll! Med glass och chokladsås! Suck* jaja...

Efter filmen:
Okeeeeeeeeeeeej, jag får väl erkänna att Edward är ganska superläcker. Och Jacob. Och filmen är väl i allmänhet rätt så bra. Det där med att jag dreglade över killarna, började nästan gråta och blev helt till mig under vissa scener... det är bara lögner från Katte och Jusse (a) :D Nej, men om jag ska vara ärlig. Jag har fastnat för Kattes påfund IGEN! Så nu måste jag läsa den andra Twilightbok-helvetet! AGHR! Damn you, woman!


I'm stuck! Damn it...



GOOD NEWS!

Avatar - the last airbender kommer på bio sommaren 2010! Wohoo! (Den otecknade versionen, alltså.) Har sett alla avsnitt och jag gillar verkligen serien. Jag låter så nördig och söt :D Så den ska jag definitivt se :)


I'm a geek...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0