Ni behöver inte läsa.

Allmänt ointressant dag idag. Så läs bara detta inlägget om ni verkigen inte har något annat för er...
Har inte gjort ett skit idag, rent ut sagt.
Halva familjen ligger sjuk. Bara om man bortser från min förkylning så är det bara jag och mamma som har klarat och någorlunda.

Imorgon är det gruppmöte på arbetsförmedlingen. Kvart över tio... woooh... eeeeller inte.
Sen på kvällen blir det lite fest med Emelie och gänget. Är inte så pigg på det pga. förkylningen och så, men men... blir kanske bättre imorgon.





Öh, nej... jag går och duschar nu. Och går och lägger mig. Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gör man på det gruppmötet?:)

2009-09-21 @ 23:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0