A morning in the city.

Tro det eller ej, men idag åkte jag in till stan
(Ohhh, det har jag inte gjort på länge!)


- Jag och Katte åt "frukost" på Ko-san (nudlar med kyckling och sweet chilisås & Black Tiger Tail On, vilket är Tigerräkor i filodeg med ris och någon slags sås.)
- Sedan gick vi för att boka Kattes tid hos frisören på & co.
- Efter det träffade vi Kidde en liten stund innan han skulle ta tåget hem.
- Och det sista i gjorde innan vi tog bussen hem var att gå till Söderport för att jag skulle få en kopia av mitt slutbetyg. (Arbetsförmedlingen imorgon, yeeeey!)

wokade nudlar med kyckling och sweet chili-sås

wokade nudlar m kyckling och sweet chili-sås


Black Tiger Tail On

Nu sitter jag hemma, ensam, och stör mig på att TV.n inte fungerar. Tydligen fungerar inte vår boxer längre, och Telia som annars verkar vara så pigga kunde inte säga vad felet var och verkar inte vara så angelägna om att hjälpa oss heller. Men att ringa om erbjudanden och vägra ta ett nej stup i kvarten, det går så jävla bra. Så nu får vi nöja oss med att glo på dvd ett tag. Byebye Idol :(

Idag skulle Zelma åka iväg på klippning. Klippa lite tussar här och var... Och nu när jag kom hem möttes jag av en helt främmande hund! :O Herregud! Hon ser ut som en dansk-svensk gårdshund! Och för att vara på det klara så är hon en cocker spaniel!


Före: En liten lurv!



Efter: En liten gullig... råtta :)


Kommentarer
Postat av: lalla

Duktigt med arbetsförmedlingen!

2009-09-15 @ 19:14:26
Postat av: Katte

HAHAHA xD Woooh, vad jag garvade nät jag skrollade ner till den sista bilden på selma! Hahaha :'D

2009-09-15 @ 23:17:00
Postat av: Katte

HAHAHA x'D Woooh, skrollade sakta ner till sista bilden på selma och brast ut i gapskratt! hahaha :'D shit, det ser ut som de tog hennes självkänsla, personlighet och oskuld tillsammans med håret på bilden xD aah, jag garvar fortfarande)

2009-09-15 @ 23:26:00
Postat av: Emmi

dansk-svensk gårdshund? Nja det är lite väl att ta i Emma ;)

2009-09-16 @ 22:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0