Wooho för Calle!

Idol igår... och jag satt på helspänn! Calle eller Piort? Jag höll alla mina tummar för Kristianstad-Calle! Oh yes, han kom vidare. (Tråkigt för Piotr dock, han sjöng faktiskt jättebra.)

Gissa om jag blev överlycklig när Calle gick vidare direkt till kvalet. Han och Jon... båda är favoriter. Men jag tycker att Jon är lite knepig. Han försöker se ut som om han är helt avslappnad... men han överdriver så fruktansvärt. Jag har inte så mycket att säga om Calle förrutom att hans röst är awesome! :) ... och så är det ju ett litet plus att han kommer härifrån ju ;)


Kommentarer
Postat av: £mmy

He`s the man!

2009-09-29 @ 18:04:09
URL: http://snorkelodjuret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0